06 February 2008

lucruri mici!






  • Lavinia mi-a dat aseara doua vesti frumoase, cum ca pe 1 martie ii vedem in sfarsit pe Chicane la Bucuresti (asta dupa ce anul trecut parca, au anulat concertul), iar pe 12 iulie pe aceeasi ultima plaja, dancing in heaven, dancing in heaven, dancing in heaven cu Fat Boy Slim pe care data trecuta l-am ratat din motive de neaflare in tara.
  • Am aflat ca exista in Bucuresti, pe undeva pe langa Fire, magazin oficial Emily The Strange. Cool... merita a strange visit.
  • In ultimele zile am cumparat: un sevalet, 2 tranzistori (BU508 DF si BU508 AF), un condensator electrolitic si niste fluturi si gargarite de lipit pe usa. Pe bune.
  • Ne-am inscris la RoBlogFest (cu blogul nostru vechi de doua saptamani pe care ni-l citesc doar prietenii, ne-am auto - nominalizat, lol).

1 comment:

Anonymous said...

va votez si eu!!! :)