24 January 2008

Muzica, film.....lipseste ceaiul

Cum stateam de vorba cu Lucatoni despre filme siropoase si melodramatice care pe noi nu ne impresioneaza, el zice ca lui nu-i place lalaiala, ca ii place viata....scandalul.....(nu mai stiu ce-a mai zis, ca dl yahoo asta nu arhiveaza nimic cand nu te pricepi sa-l setezi.)
Ca urmare, m-am hotarat sa il conving ca ii place lalaiala [important la orice lalaiala oricum e sa stii pana unde sa lalai(esti) si cu ce s-o combini]. Si l-am testat cu urmatoarele:
Those sweet words - Norah Jones
The next step you'll take - Club 8
Never know - Jack Johnson
What's wrong with me - Skye
Si orice de la Air, am lasat "la latitudinea lui" (mor dupa expresia asta si am uitat sa postez la Exarhu), ca aveam incredere in Air.

L-am dat gata cu Skye, ceea ce va propun mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=3nRRxhN8t1A

El m-a dat gata cu Norah Jones - Sinkin' soon, pe care mi-a amintit ca nu l-am mai vazut demult, iar eu nu mi-am mai amintit pe ce coloana sonora a aparut.
Lucatoni i-a cerut opinia lui dl google, care, ca si dl yahoo, e un nesuferit care necesita expertiza, dar ceva mai bazic. Uite, dl google raspunde negative, eu mor de ciuda ca-mi amintesc cu precizie ca undeva era, asa ca va rog sa ma ajutati daca va trece prin cap.

No comments: