26 January 2008

Cand sunt io cocker spaniel...

Ia sa va vad acuma... :)
Stiti voi emisiunea (ma rog, are vreo 2 min) de o dau pe CNN inaine de stiri, cu webcam-uri in orase din toata lumea de unde iti arata temperatura, ora locala si highlight-ul cultural al saptamanii? Si e o melodie frumoasa pe fundal, mai chill asa, aceeasi mereu?

Habar nu am daca stiti despre ce vorbesc, la fel cum nu stiu daca rezonati la fel ca mine. Dar nu cred ca este ceva ce ma fascineaza mai tare la televizor. Nu cred ca e ceva care sa ma faca sa imi pleostesc urechile, sa imi faca ochii mai aposi si oftatul mai adanc. Si ca proprietara de Chico - cocker spaniel, stiu sa ma pozitionez :) Imi place de mor!

Cineva mi-a zis o data , vazandu-ma incremenita pe Antena 3 (pe principiu, uite ma ca au preluat si astia ceva tare in sfarsit) ca nu ar trebui sa ma incante atata ca vezi doamne, nu sunt in timp real oricum. But again, el nu prea se bucura asa, in general! :)

Aseara am intrat in trip: am butonat pe toate canalele, am invocat toate motoarele de cautare, wikipidiile, site-urile internationale de stiri, pana si pe marele youtube. Orice pentru 2 minute de cer si cladiri de aiurea. Nimic. Am inversat cuvintele cheie de o mie de ori (live, world cities, web cam, CNN, time and weather, cities, world, time, weather). Nada. Si guess what, din cele doua milioane de rezultate returned mi-a soptit un nene de pe forum softpedia (sanatate, numa' bine, sa traiasca!) ca melodia e Ron Carnel - North Gate. Si uite asa, din portal in portal si din link in link, am ajuns pe plaja si in port.

Cocker-ul din mine va recomanda:

1 Ianuarie 2008 - 22.58
24 Ianurie 2008 - 11.58
unu vara, nu-i stiu data...

Ce am invatat in calitate de telespectator fidel e ca in Australia e tot timpul vara si dimineata, ca ei fac Craciunul pe plaja si ca in Noua Zeelanda e la fel. Am mai invatat ca Dubai-ul fie de desfasoara pe suprafata unui hotel faimos Burj Al Arab ala, fie au doar o camera acolo, ca la Moscova e tot timpul noapte si zapada, ca la Budapesta e mai frumos ca la Bucuresti si ca oamenii din Miami fac jogging pe faleze toata ziua, sau ma rog cand nu se joaca cu cainii pe plaja. Si ca te bucuri si mai tare cand vezi locuri pe unde ai fost, trepte pe care ai stat, poduri pe care le-ai traversat. Nu-i asa ca-i frumos?







No comments: